tisdag 28 december 2010

yeah!


Nöjd jag, i Hovfjällssol.

Visst är det nåt visst, med den värmländska naturen? Skogen - som sträcker sig nästan hur långt som helst! Snön! Fryken, som ångar varma slöjor.

Idag många minus, strålande sol och finfina förhållanden i backen, och jag hade fått låna riktigt varma, goa thermokläder. Faktum är att jag aldrig frusit så lite i skidbacken, tack David! Jävla skalplagg kan dra åt skogen, nästa gång är det jag som satsar på rejält fodrat. Sådetså.
.
I bilen upp lyssnade vi på P3 morgonpasset. Hanna och Kodjo hade en fakir på besök i studion. Det var lite läskigt. Hanna ojade sig väldigt. Det är rätt lustig med hennes bonnvärmländska sätt. Men jag gillar'na, hon är som hon är, helt enkelt.


Men nu orkar jag inte skriva mer. Här kommer bilder istället! Håll tillgodo.



4 kommentarer:

Fit-Eva sa...

Yeah tebaks´!
U-N-D-E-R-B-A-R-A bilder - Tack!

Trail-Sofie sa...

Superfina bilder! Hur kallt var det egentligen?! Ser ut som Nordpolen (förutom träden då?)!
Gott nytt år!

Unknown sa...

Ser mysigt ut. Snart får jag vara med och åka också. Ska bli superkul, även om jag som vanligt är nervös för premiären. Tror ju alltid att jag glömt hur man gör.

s-kils sa...

inte mycket jämfört med Saas-Fee, men rätt fint ändå! :-) mitt på dagen var det nog inte så farligt, men vid hemfärd -18!

och Lars, du kan ju! no need to worry. :-)