lördag 28 juli 2007

buzzzzzzzz

Vi skulle ju bara gå på stan och bada och handla och fixa middag och kanske ta ett glas vin. Sedan vet jag inte vad som hände. Solen sken, vi satt på balkongen och maten blev aldrig klar så det blev miniförrätt och vin mera vin och nötter och oliver och ännu lite mera vin.

Och nu sitter jag här och klockan är mitt i natten och jag måste dricka mjölk för att döva yrseln. Puh! Har nästan lite svårt med stavningen, till och med.

M cyklade förresten vält med Herman. Jag var inte beredd på att det skulle slutta uppför?, var kommentaren, där hon låg på rygg med cykeln över sig. Kan det någonsin slutta uppför? tänker jag, men bryr mig inte om att fråga. Något vettigt svar hade inte varit att vänta.

På Bodegan var folkfullt och jag tappade bort vännerna nästan direkt. Blev dock rätt så snabbt omhändertagen av ett gäng alternativa killar, randiga t-tröjor och baskers, värsta fransoserna men väldigt rara. Det visade sig att vi diggar samma musik.

Sedan mötte jag tjejerna, knallade vidare upp på kroggatan och avslutade kvällen på Harrys. SkitHarrys, jag ska aldrig mer gå dit. Folk ville inte ens dansa idag! Men de spelade Sofia dansar gogo and god damn blev det böljegång i bysten or what?!?! Jag säger bara det.

God natt!

Inga kommentarer: