fredag 25 november 2011

how would u like to suck my balls?

Eftersom jag ännu inte lärt mig länka direkt eller embedda eller vad det nu heter.. så får ni detta stycke fredagsunderhållning på gammaldags vis. Hoppas ni orkar med ett extra klick, det är värt det! http://www.youtube.com/embed/Fkx8Jyrf6bk

Rätt passade för en sugig fredag som denna, eller va?

Jahapp. Ni andra har säkert en perfekt dag. Men eftersom jag som vanligt mest tänker på mig själv så tycker jag också lite synd om mig själv. Jobb till sent, sedan tvätt, och nu jobbsöknad. Jävligt vad energikrävande det är att söka jobb. Jag hann inte ens ut och kuta.

Nu är jag klar och tänkte sitta framför tvn. Men det är rätt sugigt på tvn med. Kevin Costner springer omkring och larvar sig, klädd i jutesäck. Känns skönt att jag inte uppskattade denna film ens 1991, då var jag ändå fjortis på riktigt, och rätt dum i huvet med.

Apropå film så hyrde vi igår Melancholia. Det var ju också en lustig historia. Koko brud som effektivt gör sig av med sin make på själva bröllopsnatten. Sedan eskalerar det hela och hon blir ännu mer koko, ja, helt apatisk faktiskt. Ända tills melakoliplaneten närmar sig, vill säga. För då blir hon normal, medan alla andra ballar ur. Sedan krockar planeterna och alla dör.

Det är härligt med filmer som ger något. Sånt man bär med sig länge.

- Eric, did u just say the f-word?
- Jew..?

God natt!

Inga kommentarer: