söndag 30 januari 2011

20,5km

Jäpp, det rör på sig! Inte går det fort, men det är ju inte meningen heller, inte än iaf. Lång, långsam lunk, eller rolig langkjöring, för att säga som norskarna, fast det är förstås jogg det handlar om nu... Men ändå. Är så glad över Lars som peppar och drar mig med - som jag gnäller! De dumma skoinläggen, den tunga kroppen, de stela benen.. Men sedan lättar det lite och när jag fattar att jag faktiskt kommer orka jogga hela två timmar så är det nästan så det går att öka lite. Lite.

Men i alla fall. Jag är på gång!

I helgen har Lars lilla pojke varit här. Han är inte så liten längre, åtta år. Men ändå, minst i gänget. Vi har varit lite kulturella. Och varit på McDonald´s. Och sett film och ätit popcorn. Trevligt!

Men jag ôrker inte skriva mer nu. Ska iaf lägga in en bild på fantastisk blomma jag fick av L när vi flyttade ihop. Den blommar nu för andra gången och det kommer bara fler och fler knoppar.. nu femton vackra blommor! Fina fräna tungor, tycker jag.

1 kommentar:

Trail-Sofie sa...

Back on track - redan! Bra jobbat att springa så långt efter skadeuppehåll och allt! Duktiga du!