onsdag 12 januari 2011

super Dario

Det är kul med all skidåkning på tv nu, tycker jag. Men svenska skidåkare i all ära.. mina favoriter är några andra.

Lars, han har suckat åt mig som hejat på Dario bara för det fina namnets skull.. Dario Cologna, smaka på det! Colognedoftande vokaler, tjusigt värre. Och från det vackra Swiss, dessutom. Men se, hade jag inte rätt? Jomen. I år vinner han allt! Super Dario, heja!

En annan som vinner allt är super Marit, hon är också min idol. Gutsy lady! En sådan urkraft!!!









..och vilka muskler sen! Jag är imponerad!

Ja, det var väl ungefär vad jag hade att säga idag. Eller, förresten. Jag har beställt nya skor med, som jag spänt väntar på. Såhär fina:



Bye!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Men va du luras... Det där är är ju inte Marit. Jag känner allt igen dig jag!

s-kils sa...

hahaha, du! :-)