lördag 6 oktober 2012

new shoes!

inov8
Har varit i Putiken och investerat i nya skor. Jättefina, blå. Barfotastuk men med greppig sula. De är så snygga så jag har dem mest på mig när jag sitter i soffan. Men ut, i lera och gegg, ska de.. Imorn!

Japp. Om det går som jag vill så ska jag springa 16km i Kil i slutet av månaden. Nyskorna kan nog bli bra till det. Orienteringslöpning, enligt arrangörerna. Det är snitslat och stig så det stämmer väl inte alls, egentligen, men med mina mått är det väldigt orienteringsmässigt. Rotigt, halt, ofta väldigt blött. Det är en liten tävling så jag har alla chanser att bli sist också. Men det vore kul ändå! Tävlingar har ju lyst med sin frånvaro i år. Bergslopp räknas liksom inte riktigt. Då GÅR man ju ibland.

Men nu är det lördag förmiddag och jag o L ska på PEAKpass (alternativträning is the shit!) och sen kanske en sväng på stan. Ikväll är det visst nåt band med, på Strand. Ja det blir nog bra (förhoppningsvis lagom bra, så man orkar inviga finskorna imorn..)

TjingS!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Mycket nöjd med mina av samma märke, om än annan modell, som jag köpte till AXA! Sitter mkt bra; sköna! att springa i; tömmer vatten på nolltid; greppar som bara den; lätta. What's not to like! :-D Kommer nog kasta öga på annat från innov

s-kils sa...

kul! däremot hört en och annan klaga över hållbarheten (tyget på ovansidan har spruckit).. ja vi får se.

sugen på Kilterrängen?