onsdag 29 augusti 2012

hets

Fortfarande springfritt här. Trist, för jag och Magda hade tänkt roa oss med lite terräng i Gbg till helgen. När man ändå är där, liksom. Skitsamma om man inte tränat! Men det känns inte så bra, så kanske inte då.

Det blir inte så mycket tränat. Men lite cykel iaf, i vardagen. Och det går bara inte att låta bli att hetsa bland horderna av cyklister.. helt sjukt är det, hur många som trängs på cykelbanor och vid rödljus. Hornstull 07:30 är rena krigszonen, no kidding.

Men kul är det! Förra veckan hade jag ärende ut till Hässelby och fick roa mig med två trikågubbar, inte överdrivet charmiga. De gillade inte att bli omkörda av tjejer (vilket den ene skrek till mig!), men när de väl tryckt sig förbi orkade de inte hänga av. Finfin draghjälp i en dryg halvmil, tack för det! Assostights och välrakade ben gör visst inte så mycket för uthålligheten som man kan tro.



hjälp

Jahaja. Men nu behöver vi visst lite middagsmat. Så, HEJ!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hallå! Vad sitter du och googlar efter när jag inte är hemma? Va?

s-kils sa...

:-)