lördag 1 oktober 2011

lördagsmys



Nej, jag har inte hängt mig. Men eftersom springet går så sopigt ägnar jag mig numera mest åt fruliga sysslor såsom att göra fint kaffe och koka äppelmos. Sånt som det är rätt lätt att lyckas med.


Fast det stämmer inte riktigt. Igår kväll blev det faktiskt ett intervallpass i skogen, 4¤1000. Shorts- och linne-varmt och knappt en själ ute. Riktigt jätteskönt! Jag sprang på riktigt bra, för att vara jag. Sedan hem till finmiddag, vin, film.. Lyx!


Idag har vi kollat på Sicklaloppet, ett nytt 10km-lopp här i krokarna. Anna Rahm vann, som vanligt, och, som vanligt, på 36minuter. Det är bra gjort! Nästa helg är det Hellasloppet, får se om hon är med där, och vinner? Same procedure as last year? Jag ska springa med, har jag tänkt. Årets första (och sista?) millopp, trevligt i hemmaterräng.


Men nu ska jag spela lite på fina Fendern! Chris Cornell och Oasis på tapeten just nu, ganska kul.

Inga kommentarer: