söndag 23 oktober 2011

höstligt

Jobbveckan var späckad, det känns som om jag knappt fått en gnutta dagsljus. Gladde mig därför särskilt till idag då jag och Lars skulle springa långpass. Dock kom extra festligt födelsedagsfirande - och därmed bakfylla - i vägen. Verkligen synd på en strålande höstdag! Menmen. Det var en kul kväll! Man behöver ju fest med, ibland.

Nåt annat jag är lite sur över är att vi missade Kilterrängen som gick av stapeln idag. I Kils skogar har jag sprungit mycket som ung, och det hade verkligen varit jättekul att hajka runt Öhmansmilen mm! Sedan lyckas vi även missa Tullinge-Tumbaloppet nästa helg ( ska vi till Kil!), och när Finalloppet går av stapeln i Gbg är Lars pojkar här för att fira höstlov.

Frågan är om jag själv ska tåga västerut? Hälsa på kompisar (varav en gravid!) och springa? Det vore ju kul förstås. Sedan kan man ju fundera över hur bra jag skulle kunna göra ett nästan-tvåmila-terränglopp i nuläget. Antagligen inget vidare! Det var inte mycket som blev som jag tänkt detta år.

Å andra sidan hade jag väl inte så himla många mål heller. LL silvertid gick ju åt skogen, likaså Brottby under 1:40. Någon platt mil gav jag mig aldrig på men där kunde jag nog haft chans på mitt under 44-mål. Kanske! Jag är iaf nöjd med Xtremens deltävlingar där min första runda tog 86min, men minuterna sedan kapades och sista gången gick på 73!

Jaja, det är som det är. Nu äppelkaka och tv!

Cheers,
S

Inga kommentarer: