torsdag 6 oktober 2011

footsie

Så har de anlänt, dessa märkliga skapelser. Tåskor. Hm. Väldigt konstigt. Tårna i varsitt fodral, liksom fast där. Svårt att få på sig, särskilt lilltårna ville följa med kompisen in i fjärde luckan.

Jag är ganska skeptisk. Kanske jag ska sälja dem vidare?
Nåväl. Får tänka på saken.

Idag har varit en väldigt sömnig dag. Konferensdag. Man har fått mat, lyssnat på diverse Talare, tittat på posters och lyssnat igen. Och kanske slumrat en liten stund i den där sköna biofåtöljen. Sedan var det långa pauser så jag hann även kolla läget i intilliggande shoppingcenter. Och inhandla ett och annat, såsom fingervantar. Höstviktigt.

Så var det idag. Och hemma sedan, bara latmaskerier. Men sånt behövs också.

Nu är det Mitt i Naturen. Do not disturb!

5 kommentarer:

Unknown sa...

Har också dylika makabra skapelser! :D Gillar't!

s-kils sa...

gör du? kul att höra. hur mycket använder du dem?

Unknown sa...

Jo! Använt bara dem i en och en halv vecka, vilket är rätt precist så länge jag haft dem. ;)

Första gången kändes rätt klumpigt, men redan andra gick mycket bättre! Förvånansvärt bra på asfalt också; trodde det skulle vara mer stumt.

Dock tredje dagen löppaus idag (så det blev test av nya cykeln istället. (Fått ärva pappas gamla.)

Och så kan jag ge ett hett tips: om det skulle vara så, att du sprungit typ fem dar på raken med dem, och känner att det ömmar lite i fotbladen efter gårdagens tia, så kan det finns bättre aktiviteter än att pina lite extra med backpass i Jonsbolsbacken upp och ner.

Unknown sa...

Guuu va kul! Ser mycket fram emot att få se dig jogga runt i de där. Du kanske blir en sån barfotafascist...

s-kils sa...

har ju problem med fötterna så några fem dar på rad lär det aldrig bli.. men jag förstår att du gått ut hårt! :-) kul med hojen, en racer förstår jag?