onsdag 5 november 2008

playboy mommy

Inte för att jag tänker skriva om mammor, eller ens pappor - trots att det är Fars Dag snart. Men jag lyssnade på min ms Amos-favorit, och så blev det som det blev. Why don't u have a look? Videon suger, men låten.. Låten!
http://www.youtube.com/watch?v=UGkps6FUFII

Idag var jag bärare/personlig shopper-assistent/packåsna på H&M. Kompis M skulle ha nya gå-ut-kläder, och det gick bättre än någonsin. Hennes personliga shoppare plockade ihop tuffa kostymbyxor, klänningar, toppar/blusar, t-shirts och långärmat i parti och minut. Nästan allt passade, och nästan allt fick följa med hem. Jättebra, och jättejobbigt, för mig alltså. Fast jag bara bar lite och sedan mest satt på en bänk utanför provrummet och sa OH och AH! Jag blir så låg på eftermiddagarna att det liknar inget. NÄRING! VILA! Must haves.

Så nu har jag fått i mig näring. Och vilat. Och allt är bra! Så jag far väl iväg på lite tantpump. Aj aj aj.. se upp, ladies - nu är jag stark! Heh.

Tjing!

//S

Inga kommentarer: