lördag 19 juli 2008

wheels & wings..

Idag är det lite trött och slitet, det lilla livet. Det började dock rätt så alert, redan före sju. Frukost och tidning, och lite Erlend Loe (Doppler, komisk så det förslår!). Men efter lång förmiddagsspringtur och så lite stadsstrapatser var energidepåerna totalt tömda. Pust!

Det är så mycket folk i stan den här helgen, det är den där hjulvingsfestivalen. Motorburen ålderdom när den är som bäst - eller sämst. Exempelvis så var det idag för att komma in på Systemet! Nå, jag ska inte klaga. Det är ju roligt att det händer något i stan, även om det händer i skinnväst och myggjagare. Och faktiskt så är det en hel del fina bilar - inte enbart ölekipage, som hemmavid..


Annars har jag inte så mycket att berätta. Jag grubblar litet för mycket. Och jag har en helt osann finne, mitt på kinden. Ou.

Sedan så vill jag rekommendera en roman av Anna Gavalda, på norska heter den Saman er ein mindre aleine, and I just loved it. Fast den fick mig att grubbla än mer.

Men. Nu ska vi se om jag vågar mig ut bland folk.

//S

Inga kommentarer: