torsdag 14 april 2011

hmm

Förkylt var det här, och finnigt. Inget vidare, alltså. Fast jag känner mig faktiskt litet piggare nu, kan nog jobba imorn. Och finnen, den försöker jag torka ut. Handsprit och en timme sol, det kan väl inte vara fel? Eller så är det det. Hela kinden pulserar.

Well. Det är i alla fall inte fullt samma status på den här som på Valborgsfinnen anno 2009, den var riktigt fruktansvärd. Blä!


I övrigt kan jag berätta att Lars skaffat ny springkamrat vid namn Garmin. Jag har också fått tillfälle att ta med mig denna mackapär i spåret och det var ju faktiskt rätt kul. Det är stora ord för att komma från mig - den eviga prylmotståndaren (och nu fattar jag inte varför bloggerskiten ska hålla på och vända bilden? Men ni får väl vrida huvudet för en närmare titt).



Jo, det var riktigt kul att se kurvorna på datorn efteråt. Höjder, puls, fart, distans.. och själva kartan förstås! Kanske jag får låna den fler gånger, om jag sköter mig.


Justja. I tisdags hade jag stora planer för årets andra intervallpass (det går lite trögt, som ni märker!), men det var alltså då som snuvan började slå till och jag fick nöja mig med lite försiktig skogslunk - i vanlig ordning. MEN. Jag joggar i alla fall ungefär fyra mil i veckan nu, alltid något! Lagom till hösten kanske jag fått upp lite fart, jag hoppas, jag måste.. Anmälan till Lidingöloppet är inbetald och jag bara ska ha den där silvermedaljen.


Och nu måste jag skynda mig till franskalektionen! (Sjuk nog att missa den är jag alltså inte).


Au revoir!

3 kommentarer:

Fit-Eva sa...

Krya på dig!
Och klockan; en sån har jag med :-)

s-kils sa...

riktigt kul grej, det där! men risk att man blir sifferfixerad.. eller vad säger du? ;-)

Fit-Eva sa...

Hahaha - inte alls sifferfixerad ;-) Sifferfacist is my middle name :-P