lördag 15 mars 2008

lördag

En fin dag. Har tagit nytt körkortsfoto och köpt t-shirts (visst lite för stora men whatever). Sprungit, lite längre. Kanske 14km, eller 15. M höll mig sällskap, tur var det för annars hade jag nog aldrig härdat ut - har visst någon form av mental spärr vid milen. Sen är det så jävla jobbigt, all energi som bortblåst och benen stumnar. Pust.

Men desto skönare efteråt! Varm lång dusch och sedan fantastiskt god köttgryta och sallad. Och nu sitter jag skönt invirad i fleece och raggsockor, Frankie & Johnny på tv och benen trötta men nöjda. Livet är härligt!

Snart måste jag bara ta mig ur filten och i finkläderna, är bortbjuden; balkonggrillning och melodifestival. Är inte så festivalintresserad men får väl låtsas. :-)

Detta blev ett jäkla trist inlägg. MEN. För att ni ska få någon behållning av det hela så kommer här ett låttips:

Britta Persson, Cliffhanger

Go listen!

Inga kommentarer: