söndag 10 februari 2008

euroshopper

Mina gamla kängor tappar sulorna. Så jag stoppade dem i en påse och tog dem med på stan. Omsulning, tänkte jag. Går inte, sa mr Minit. För slitna!

Sucks. Så där rantade man runt i lördagsvimlet med en skobag på armen. Sen blev en skobag plötslig till två. På något vis rycktes jag liksom med i striden om vårnyheterna inne på Nilson.. Gammal är ju alltid äldst och småtjejerna hann nog aldrig fatta vad som hände innan jag roffat åt mig sista paret av den svartblommiga grannlåten.

De lär aldrig ta mig till topps men attans så stilfullt jag kommer glida fram på stan!

Varje tonårsflickas våta dröm!

___________________________

Igår var det tjejkalas i Dogville, mycket trevligt. Vi åt gott och drack vin och skrattade gott, och mycket. Som vanligt!

Sedan var vi på krogen, också som vanligt. Det är inte så roligt när man börjar känna sig som en inventarie.. Men igår blev rätt lyckat ändå. Min gamle danskamrat var ute och vi svängde om så det bara rök om det, han är härligt lössläppt och dansar en ned till golvet och upp när som helst och hur många gånger som helst. Jag har alltid varit svag för taktfulla killar.

Fast sen visade han en något mindre taktfull sida och nu tror jag vi dansat klart för gott, faktiskt.

I övrigt så måste jag varit till min fördel igår, eller vad sägs om kärleksförklaringar, Jag har älskat dig sedan första gången jag såg dig, Fia!, diverse erbjudanden och så den där gubbsjuke som lät mig veta vilken underbar, riktig Qvinna jag var... Tänk! I always waited for someone to suck me sideways with a line like that! Jag riktigt hoppade ur kläderna..

..eller så gick jag till spelbordet. Ja det gjorde jag! Och M var med. Och det gick så bra för oss! Krogkvällar lönar sig, imagine that! :-)

Nu sova.

Kram

Inga kommentarer: