fredag 3 juli 2009

sommartid

Jag hinner inte skriva nuförtiden, ni kan säkert ana varför. Jag har besök, av sommarkillar tre.. och varje minut är späckad! Det är härligt, upptaget, full rulle, just the way I like it.. men visst blir man trött med. Familjesemester - moi?! :-)

Visst låter det konstigt, det tycker ju jag med. Men, det funkar, och faktum är att det är riktigt roligt! Men ännu roligare, det blir det sedan, i Alperna. När det är jag och L, bara vi. Semester, på riktigt!

För övrigt så går mitt sista klassikermoment av stapeln nu på söndag. Simning, i Vanån och Västerdalälven, eller vad de nu heter. Simningen har jag inte tänkt så mycket på innan, det är ju ett så futtigt litet moment jämfört med de andra grejerna.. och knappt har jag övat något heller. Men nu börjar jag få kalla fötter - tre km, så långt har jag aldrig simmat!

Well. Det får gå. Tiden bryr jag mig inte om, jag är ju ingen simmare.. Bara jag kommer fram! Men det är svårt i vatten, på något vis, svårt att utnyttja sin kondis när man inte har tekniken.
Fast nu måste jag göra nytta. Hej!

1 kommentar:

Unknown sa...

Ja, när hann du skriva det här?

Och jag kan ju bara säga att killarna - och jag - har haft det bästa sommarlovet någonsin..Tack vare dig!!

Och Vansbro kommer gå skitenkelt och sen blir det Schweiz... DU OCH JAG!!! HURRA!!