onsdag 24 september 2008

just wonderful

Men jodå, det är rätt så bra, det är det.

Jag skiter i mattefröken och jag skiter i simfröken (yet another stalker). Just nu måste jag bara koncentrera mig. På att Springa och på att Leva.

På lördag är det Lidingöloppet, och då ska vi springa. Både jag och C och finL, och kanske tiotusen andra. De andra vännerna startar i snabba grupper medan jag ska böka bland fotfolket, men jodå, det passar väl mig. Jag har ju bara ett mål, ett litet ett. Under tre timmar.

Sedan Lever vi, fredag, lördag, söndag. Och alla andra dagar! Lever och är glada!

Och nu vill jag egentligen länka fina Life is Wonderful men hittar bara skräpiga liveversioner. Så ni får något annat, smått söndersjunget, kanske. Men om ni inte hört dessa norrmän förr, så lyssna; ta in, förundras och lär. Dessa klockrena röster, dessa glesa tänder! Jag är fascinerad!
http://www.youtube.com/watch?v=T2NEU6Xf7lM

God natt!

Inga kommentarer: