onsdag 12 maj 2010

weak as I am

Den här våren har förkylningarna duggat tätt och det blir ingen ordning med någonting, iaf inte på träningsfronten. Det ska väl bli bra så småningom, det fattar ju jag med, men just nu och här så är det bara så jävla dötrist! Som grädde på moset är jag blekare och glåmigare än någonsin, folk måste undra vad som hänt. Jag gör det iaf!

Det är synd om människorna, som man säger, om man heter August. Eller So-Fia.

Och annars då? Jo, vi har sett Jace, oh-Jace, och jag fick en cd, signerad och allt. Konserten var egentligen ganska trist; långsam, låtarna lät lika.. Visst, de var duktiga, duktiga musiker, skön sångarröst, men jag tröttnar när det inte finns någon action. Först när Bad Things äntligen kom, brände det till! Och vid extranumret, en Stonescover..

Men varsågod, det äckeltuffa introt (hoppas ni hör låten, jag gör det inte här! Högtalarlöst):

http://www.youtube.com/watch?v=vxINMuOgAu8


Och såhär såg han ut på riktigt:

1 kommentar:

Unknown sa...

Blek och glåmig men snyggast i stan ändå... märkligt. Ska bli kul att se vad du skriver efter Blipsarna... Puss! Puss!