onsdag 13 maj 2009

men tjena

Häromdan knäckte jag ett ägg rakt ned i kylskåpsfläkten på Willys, det var lite överraskande. Det bara hoppade ur förpackningen och kläcktes, knäcktes, jag hann knappt reagera. Och eftersom jag är som jag är så gjorde jag en Svensk och vände på klacken.

Och nu sitter jag här och tänker, hur gick det sen? Luktar hela Willys sådär fisigt ägg som bara ägg kan lukta?

Ja vem vet. Det märks väl kanske nästa gång jag är där.
.

Ikväll har jag cyklat, 48km på 1:35, det är rätt ok om man är av det lite långsammare virket. Men jag mycket att lära av gammgubbarna. Kurvtagning och utförs, för fan, man kan ju inte hålla på och fegbromsa sådär.. som en riktig tjej! Mesigt.

Men jag ska skärpa mig!
.

Nu är det Entourage på tvn och det vill jag faktiskt se.

Så hej på er!

Inga kommentarer: